Odchudzanie

Spalacze tłuszczu - sztuczne i naturalne wspieranie odchudzania

Kacper |24Fitness

Spalacze tłuszczu - substancje pomagające zrzucić kilogramy. Stworzone dla ludzi chcących bez diety i ćwiczeń pozbyć się tłuszczu.

W środkach odchudzających jest mnóstwo związków chemicznych, dlatego są one spalaczami tłuszczu np. substancji naturalnych i sztucznych. Przed ich kupieniem sprawdź zawartość i skontaktuj się z lekarzem/specjalistą, który dopasuje do ciebie substancję redukującą łaknienie.

Peparaty na odchudzanie

  • L-karnityna - tworzony przez nerki i wątrobę związek chemiczny. Jest ważny w transporcie i wymianie tłuszczów na energię.
  • Inozytol - produkowany w organizmie. Pozwala stworzyć przekaźniki poprzedzające wyprodukowanie niezbędnych hormonów. Narządy wewnętrzne są przez niego chronione przed otłuszczaniem ich.
  • Lecytyna - środek z żółtek jaj. Niezbędny w przemianie materii. Obniża ilość cholesterolu, zarządza składnikami odżywczymi rozpuszczalnymi w tłuszczach i ochrania poziom cholesterolu.
  • Kwasy omega - typu 3 i 6 stabilizują ilość apetytu i działanie ośrodka odpowiadającego za uczucie sytości i głosy. Mają występować w odpowiednich proporcjach ze względu na wzajemne uzupełnianie się i współdziałanie. Najlepiej znaleźć je w produktach diety śródziemnomorskiej.
  • Kwas pantotenowy - redukuje zmęczenie, wspiera produkcję hormonów i tłuszczy, wspiera metabolizm i pomaga w uwalnianiu energii.
  • Chrom jest mikroelementem ułatwiającym kontrolowanie działania polegającego na przemieszczaniu się glukozy do krwi. Redukuje potrzebę organizmu na insulinę. Dzięki temu mniej chce się nam słodyczy, a to dobrze dla łakomczuchów słodkości. Dlatego spalacze mają chrom.

[ieprz cayenne na odchudzanie

Peparaty na odchudzanie - naturalne

Poniżej lista naturalnych spalaczy tłuszczu

  • Błonnik - główny odpowiedzialny za metabolizm. Pomaga trawić, odchudzać, pozbywać się toksyn i stymulować ilość glukozy we krwi. Jego składowe, chodzi o pektyny i celulozę, pęcznieją w żołądku sprawiając, że jest się mniej głodnym. Poprawne funkcjonowanie błonnika zależy od ilości przyjmowanych płynów.
  • Ocet jabłkowy - ilość spalanych kalorii jest większa poprzez zmniejszenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie spalania tłuszczu. Dodatkowo stanowi małokaloryczny dodatek do posiłków i reguluje proces syntezy trawiennych enzymów.
  • Morwa biała - normuje we krwi ilość cukru, przez co organizm wolniej go przyswaja.
  • Ananas (wyciąg) - ważny w przyswajaniu białek - to dzięki niemu powiększa się wielkość mięśni.
  • Imbir - pomaga w przemianie materii.
  • Pieprz cayenne - redukuje wchłanianie tłuszczów jako dodatek do pożywienia.

Tylko przy rozsądnym stosowaniu i poprawnym dobraniu, spalacze tłuszczu stanowią pozytywny sposób na zrzucenie kilogramów.

Zobacz